Sep 21, 2012

KEHIDUPAN YG SEMPURNA

saya pernah di gelar GILA, saya pernah di panggil BUDAK NAKAL, saya juga pernah di PULAU kan dek kerana sesorang, saya pernah rasa SENDIRI, saya pernah lalui HIDUP SENDIRI tanpa TEMAN , saya pernah rasa KOSONG , saya pernah hilan ARAH ntah keMANA-MANA , namun Allah itu Maha Adil, di saat kematangan , buat aku berfikir , dugaan yang pernah aku lalui , hakikatnya penuh dengan HIKMAH , kerana di saat ini .... Allah telah hadiahkan KEHIDUPAN , yang serba SEMPURNA walaupun SEDERHANA , aku rasa cukup MEWAH atas ihsan Allah buat aku yang bernama HAMBA , aku masih punya abah dan emak begitu juga mertua , dan aku percaya masih doa dan berkat dari mereka buatku , aku punya adik beradik yang masih dan masih , cuba dan terus mencuba untuk bersatu di saat getir yg melanda , aku punya suami yang tidak pernah merungut walaupun sepatah , di atas kekurangan ku .. dan selalu tinggal kan satu rasa , yang aku isteri yang sempurna , aku punya zuriat yang sungguh bijaksana , dan matang dari usia , dan aku juga punya , KAMU, kamu dan kamu , yang tiup kan seribu rasa yang tidak bisa ku ungkapkan dengan kata-kata , Wahai Allah terima kasih , di atas Anugerah dan Ihsan mu buat hambaMU , yang masih dan masih cuba , untuk melahirkan dan menzahirkan , rasa cintabuatMU dan Rasul Mu , dan wahai Allah , semuga di satu masa , kita dapat bertemu , dan di saat itu juga lah , kehidupan ku akan rasa sgt SEMPURNA <3

No comments:

Post a Comment