Jun 4, 2012

Ruang ku ~

BismillahiRahmaniRahim~

Aku perlu ruang untuk menjadi diri
Sepertimana di hari pertama hari kelahiranku
dan seperti hari pertama harapan abah dan emak
tentang jalan hidupku!!

Aku mahu bentuk segala ruang
Penuh dengan lensa kehidupan yang positif
Yang penuh dengan corak aku sendiri

Aku tak bisa segala ruang
Di isikan dengan corak insan lain
Yang hanya tahu mengisinya dan menguasainya
dengan hati yang penuh angkuh dan noda

Aku tidak menabur prasangka pada semua
Cuma rasa penat dan tenat dalam membina ruang yang positif
Menghadapi setiap emosi insan lain
Yang punya pasang surutnya
Tanpa memikirkan emosi ku di mana?

Wahai kekasihku yang Agong
Bantulah aku dalam segala hal
dalam aku membina ruang hidup ku
berdasarkan landasan Mu ..
Hanya pada Mu sahajalah aku meminta ~~

Luv luv luv

No comments:

Post a Comment